FAQ-usein kysytyt kysymykset

Tuote:

Kysymys: Mistä löydän lisätietoja tuotteesta, josta olen kiinnostunut?

Vastaus:: Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@nordenlights.fi. Vastaamme sinulle yhden työpäivän kuluessa.

 

Kysymys: Ovatko verkkokaupassa myytävät tuotteet alkuperäisiä?

Vastaus: Kyllä, kaikki verkkokaupassa myymämme tuotteet ovat alkuperäisiä. Teemme työtä vain luotettavien toimittajien kanssa, jotka voivat taata tuotteiden laadukkuuden ja ottaa vastuun niistä. Kaikkien verkkokaupassamme myytävien tuotteiden valmistajilla on asianmukaiset laatutodistukset.


Tuotteen hinta:

Kysymys: Onko verkkokaupassa ilmoitettu hinta lopullinen?

Vastaus: Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme tuotteita parhaalla mahdollisella hinnalla. Jos kuitenkin löydät saman tuotteen edullisemmin toiselta suomalaiselta jälleenmyyjältä, kerro siitä meille, niin pyrimme tarjoamaan sinulle vastaavan hinnan.

 


Toimitus:

Kysymys: Miten tuotteet toimitetaan minulle?

Vastaus: Lähetämme tuotteet postitse tai kuriiripalvelun välityksellä koko Suomeen.

 

Kysymys: Kuinka pitkä on toimitusaika?

Vastaus: Tuotteet saapuvat postitse yleensä 3-4 työpäivän kuluessa. Eri toimitusajat ilmoitetaan erikseen kullekin tuotteelle.

 

Kysymys: Onko mahdollista saada tuote verkkokaupassa ilmoitettua aikaa nopeammin?

Vastaus: Joissakin tapauksissa tavarat saapuvat nopeammin. Toimitusaikaa voidaan tarkentaa lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen info@nordenlights.fi. Pyrimme vastaamaan viestiisi yhden arkipäivän kuluessa.


Ostaminen:

Kysymys: Onko mahdollista valita eri laskutus- ja toimitusosoite?

Vastaus: Kyllä. Klikkaa "Muokkaa", valitse toimitustapa ja kirjoita haluamasi henkilön tiedot.

 

Kysymys: Miten voin saada laskun ostamistani tuotteista?

Vastaus: Lähetämme laskun siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on merkitty tilausta tehdessä. Lähetämme laskun, kun tilaus on valmis lähetettäväksi. Sähköisesti vastaanotettu lasku toimii myös tuotteen takuutodistuksena.


Takuu:

Kysymys: Onko tuotteilla takuu?

Vastaus: Annamme kaikille verkkokaupastamme ostetuille valaisimille 24 kuukauden takuun. Takuu ei koske hehkulamppuja. Takuuaika on merkitty tuotekuvaukseen.

 

Kysymys: Mitä teen, jos toimitettu tuote on rikki?

Vastaus: Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@nordenlights.fi ja me vastaamme 3 työpäivän kuluessa.

Kysymys: Voinko vaihtaa tuotteen, jos sitä ei ole mahdollista korjata?

Vastaus: Tuote korvataan takuuajan voimassaolon aikana tai ostosumma palautetaan ostajalle.

 


Tilaus:

Kysymys: Kuinka nopeasti tilaukseni vahvistetaan?

Vastaus:  Tilaukset vahvistetaan yleensä yhden arkipäivän kuluessa.


Recently Viewed

No products

Menu